Yoga!! :) Bas?! :)


Denna fredag har vart toppen :)
Vi hade måbra-dag på skolan idag, och de var riktigt mysigt :) Jag hade valt yoga och musik :)
Dagen började lugnt då yoga passet inte börja förräns halv elva, så jag o Sara satt o såg på vollyboll tuneringen i hallen en stund, där jag hejade på min älskling för fullt, de var dock många duktiga lag, en del utklädda, andra inte :) hehe
Klockan slog 10.30 då jag o Sara precis bytt o var redo för yogan, ojojoj va häfitgt o skönt de var att ha yoga, man verkligen vrider, stretschar, drar ut, hela hela kroppen, man andas, slappar av, de var riktigt skönt, något jag faktiskt skulle vilja börja med :)
När lunchen börja närma sitt slut, o maten låg i magen började de närma sig musikpasset, som jag varit lite pirrig för, men de gick utmärkt bra, musikeleverna som skulle hålla i lektionen var inte så förberedde o redan där släppte lite utav min nervositet, vi delades in i två grupper, o som sagt, sången för mig blev de inte mycket utav, jag nappade till mig en hel annan grej, jag lärde mig att spela två låtar på bas, vilket var något lite chockande för mig, eftersom jag aldrig hållit i en bas knappt innan xD men de gick kanon, o de var riktigt kul, sen hade väl Alex o John lite jobb med att lära mig, men dom fixa de galant faktiskt ^^
MUSIK MUSIK MUSIK, visst är det underbart?!
Musik är så himla mycket, och de får mig verkligen att bli glaad, jag fick verkligen värsta kicken idag, då vi satt i de lilla lilla musikrummet o spelade o sjöng utav all dess like, de var riktigt häfitgt :) Som sagt sången blev dock inte så mycket av för mig, men de var nog kanske likabra eftersom jag fortfarande är lite sjuker, och basinlärningen tog hela lektionen :) Musik verkligen något jag brinner för, jag måste verkligen ta fram mitt intresse för musik o verkligen jobba med de, de har alltid funnits där men liksom aldirg riktigt kommit fram, men nu jäklar!!
Jag kanske skall starta ett band?:) Någon som vill vara med?:)



Riktigt rolig dag iallafall, fått pröva på massor med nya saker :)

Kvällen misstänker jag blir minst lika bra, då jag o tjejerna skall ha myskväll o snacka skit :)



Ha en kanonkväll :)
KRAAM // Friiiida ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag vill!! :)

2009-03-20 @ 17:49:56
URL: http://loouiisek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0