Syster hemme för en stund :)

-Syster LIna -


Helgen i stora drag!!

FredaG - Vi hade Röda Korset utbildning i skolan, då vi fick lära oss att hjärt o lungrädda, läskigt men behövligt. Jag drog ifrån lite tidigare för att åka med mamma in o hämta Systeryster Lina, som kommit hem från att ha varit ute på resandefot i över 3 månader :) riktigt härligt att träffa henne igen :) Vi hade myyskväll, med god mat, lets dance, film ( patrik 1,5 som var otroligt bra ), myyskväll helt enkelt :)

LördaG - Mamma fyllde år, upp o hoppa, äta stor frukost ihop :) ge presenter, drog till hallen, såg min snygging spela innebandy :) sen åka vidare med mitt lag in till staden för att spela DM, de gick sisådär, men vi kämpa på som tuuusan, jag är så jäkla glad över att jag spelar i de lag jag gör, vi har så jäklans roligt ihop, vi har sån kämparglöd, de gick väl desvärre inte så bra för oss, men de behöver vi inte prata om :) Linalinert kom in o kolla, blev riktigt glad över att träffa henne!! Hem efter en långdag istan, fira mamma, när jag kom hem åt jag massvis med smörgåstårta, sååå gott!! :) Sen såg jag, lina, mamma, gunnar, mommo, o henne kille lasse på melodifestivalen, de var mysigt :) Min kropp föll dock ihop, pladask när jag kom hem till Min Anthon o slängde mig i hans säng :)

SöndaG - Vakna med smärta i hela kroppen, efter gårdagens DM, kände också av lite förkyldning :( Jag o Anthon gick runt som två 90 åringar xD Jag drog hem efter att vi vaknat för att äta frulle med syster, vi myste tog de lugnt, existerade, pratade, sen drog vi vidare in till stan, jag, mamma o lina, åt lunch på märtas, sen skjutsa vi ner henne till båten!! :( Tråkigt att hon skulle åka redan, men skönt att ha henne hemme en stund :)

Hoppas eran helg varit topppen :)

// Friitchjjuf ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0