PIRRIG





Pirrig, imorgon skall vi ha en måbra-dag på Donner då man fick välja mellan massor med roliga saker som man vill göra under dagen, typ som spela wii, vollyboll, musik, karate, yoga, dans osv..
o jag valde musik o yoga, o jag är så pirrig inför musiken, för er som inte vet så älskar älskar älskar jag verkligen att sjunga, men jag är inte tillräckligt modig till att ta steget fram till mikrofonen :( jag är så fjantig, men nu så skall jag banne mig ta mig i kragen o börja sjunga för de är verkligen något jag tycker är jääätteroligt o blir väldigt glad av :)
Jag hoppas på att  morgondagen blir bra, vi skall mest bara jama o sjunga lite härliga låtar, de blir jag o Josse o Louise som skall rocka vid mikrofonerna :) hahah...  Jag tror o hoppas de kommer bli en kanon dag :)



/// Friiichii ♥

Kommentarer
Postat av: Din vän <3

det kommer gå super för dig gumman:) du är så duktig!! <3

2009-03-19 @ 22:00:40
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0