Ojsan Hoppsan :)


Joo, de kan man säga!! :)
Ni får förlåta mig för att jag inte uppdaterat bloggen på ett par dagar, men har inte haft tiden eller orken, nu när man ligger med 6:ans växel i, med plugget o skolan, men nu är jag tillbaka :)

Allt rullar på, lite väl fort bara, heheh...
De kände man speciellt i måndags när våra studentgrejjer hade kommit, som man beställt :) ojojoj, då kändes de overkligt, och väldigt väldigt nära :) Jag hade beställt en studentmössa, med ett svart läderöverdrag till, hahha, de såg lite porrigt ut, men, de kommer bli kanon :), sen ett par mjukisbyxor som de står student 2009, och sen mitt smeknamn Fritchjuf på :) Jag har dom på mig nu, dom är supderduperskööna :) Studenten känns overklig, men ändå så nära o lockande :) dessa 3 månader som är kvar i skolan, kommer gå undan, så nu skall man verkligen ta vara på tiden o ha kanonkul me klassen :)

Jag trodde våren hade kommit, men tydligen inte, solen titta bara in en snabbis, innan snön kom igen, men nu är snön så gott som borta igen, undra vilket väder vi mötts av imorgon, kanske snö igen, eller vår?? ( hoppas )





///Fritchjuf ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0