Maaaassage :)


mmmmm





Har precis duschat av mig oljan från ryggen, mmm, jag var för första gången o fick massage idag, gudomligt sköönt, det var nämligen så att jag fick en förtidig födelsedags present utav min kära mamma :)
Jag har aldrig känt mig så lättad förut, när jag gick därifrån kändes de som om jag flög nästintill.....
Pia som masserade mig, hon tryckte som en dåre, o knådade som tusan, fasen va de gick upp knutar ur min rygg både här o där. Vilken känsla som om två tegelstenar ramlat ner från mina axlar, skööönt!! :)
När jag tjänar mina egna pengar skall jag allt lägga ut några hundra lappar på att få massage då o då :)
Denna present var behövlig o väldigt tacksam, min mamma hon är toppen hon :)


Att vi inte tänker mer på våra kroppar. Jag menar vi köper kläder för massor massor med pengar, men att lägga pengar på en massage då o då, de gör man inte allt för ofta, hm konstigt?! Eftersom kroppen är det enda vi har, de är de enda verktyg vi fått, varför inte göra de bästa utav din kropp, så att du kan njuta utav din skönhet o leva med din kropp i stolthet.
Att få massage då o då, de skulle ALLA behöva, oavsett jobb, ålder, jo vadsom, shit vilken känsla, är du stressad, har mycket att göra o tänka på, ojojoj massage gör fasiken susen, du slappnar av i varenda muskel o allt bara släpper :)
naj vilken känsla, prova!! :)



/// Friitchii ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0