Feest Feeest Feest


Jajjjemen igår vart de lagfest :) En riktigt lyckad och trevlig sådan :) Dagen började med att jag o Moa, lockade håret, sen drog vi hem till Josse o fixa oss lite där, dit Emelie, Louise o Cilla sen kom också, sen skjutsade snälla Max, som var våran chaffis för kvällen oss in till stan, för att låta förfesten börja hos Emelie O, vi var 11 tjejer i Emelies etta, de gick hur bra som helst, vi åt mat, de blev en pizza för min del :) hehe!! vi spela ölspelet, snackade, lyssna på go musik, snackade, skrattade, körde nån papperspåselek där man skulle va otorligt vig, blev lite förvånad över mig själv, då jag o Emelie var dom två sista som vann, vi kunde inte köra längre, för vi så gott som slickade golvet :) hahah!! Vi hade bara jäkligt trevligt helt enkelt :) sen begav vi oss neråt hamnplan, där de var ganska så jäättelugnt när vi kom, men sen rulla de in lite folk, de blev en kanonkväll med tjejerna :) med mycket dans o skratt :) något vi absolut måste göra om!! :) Josses partybil som Max körde hem var också en 10 poängare, med höööög musik o mycket skratt :)

Jag skall försöka få tag i bilderna som togs igår :)
Ha de gött!! :)

Kraaam
//Friitchii♥

Kommentarer
Postat av: Sara.

synd att jag missade det:( Men vi får göra om det en annan gång! <3

2009-03-01 @ 20:51:32
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0