Bokat o klart


ojojoj, så spännande o pirrigt!!
Igår drog jag o Freja ut till henne i rone för att ha en mysfredagkväll :)
O de var precis va de blev, vi åt kanongod mat, som Frejas mamma kämpade med i flera timmar, rådjurstek i choklad/ingefärasås, o potatiskaka till, o en stor sallad :) mmmmm.... konstig, men otroligt good mat :) Bra gjort Marie!! :)

Vi bokade också biljetterna till Moldavien, OJOJOJOJ!!!
De pirrade som tuuusan i min mage då de kom upp på skärmen att beställningen var klar...
shit nu är det verkligen på riktig, jäklar vilket äventyr!!

När klockan var närmare elva nån gång, satt vi igång en film som Freja länge pratat om, Billy Elliot, den var inte som jag trodde att den skulle vara, den mer annorlunda men riktigt riktigt bra :) Så myskväll de blev de, med film, god mat, så skall de låta, fruktsallad, och biljettbokning :)



Här är en bild på mig o Freja från valborg 2007, hahah, vi försöker se arga ut, hehe, visst lyckas vi?! xD




///Frid ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0