Yees :)

Yeees, bilen gick igenom besiktningen :):):)
Men de var snar på... idag klockan nio hade jag mig besikningstid för min lilla toyota, och liten o nervös som jag kände mig inför detta, tog jag med mig pappa som stöd :) heheh!!! Vi kommer dit, och slår in mitt registreringsnummer på den där masiken för att anmäla att man är där, då står de att de inte finns någon tid till mig :O och mer typiskt kan de inte vara, den där jäklans bilen har bara krånglat med mig dom senaste två månaderna :( men men, pappa tog sig ett snack gubbarna där inne i verkstaden och dom var snälla o klämde in min toyota på ett hörn iallafall, antagligen hade de blivit fel vid bokningen... Men den gick igenom iallafall, de var dock två småfel, som vi skulle fixa till lite :):):) Jag hade inte så stora förhoppningar, eftersom de är närapå en rishög jag kör runt i xD men men, de kändes toppen, nu håller den sig ett tag till :)

Braa start på dagen :) nu snart skall jag o pappsen åka o äta lite lunch tillsammans, sedan vid tolv drar jag mig ut till klinte, för att  va me på eftermiddagen i skolan :) just nu sitter dom i min kurs ( etik o livsfrågor) o ser på bruce den allsmäktige, och eftersom jag hade besiktning idag, och har sett den filmen förut, så kunde jag likagärna skippa filmen, men på eftermiddagen blir de jo att bearbeta filmen, men några kluriga frågeställningar kan jag tänka mig,så de måste jag jo va me på :) späännande skall de bli, tycker de är jätteintressant med etik o livsfrågor :)





/// Friiitchjjuf ♥

Kommentarer
Postat av: marika

hehe min bil är oxå en rishög ;) men visst är de lite charmigt ändå ;)

2009-01-13 @ 22:40:37
URL: http://marikanyberg.blogg.se/
Postat av: Sara.

jag utmanar dig att gå in på min blogg och kompiera ett test sedan göra det på din blogg:)

2009-01-14 @ 21:27:07
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0