Välkommen Välkommen :)



Får vi säga till Sune o Doris :)
Jeepp, de är min pappas underlater, hehhe!!
Han har inskaffat sig två jääättefina underlater, som sällskap i lägenheten inne i stan, när jag inte är där :)
hehe, min pappa han är rolig han :)
Vi letade namn till dom, de är en hane o en hona, pappa tyckte dom skulle heta,  Anthon o Frida, men sen ångra han sig xD
så för tillfället heter dom Sune o Doris, vi får se, jag tycker dom skall heta nå annat, nå knasigare :) Jag håller ännu på o klurar, har ni nå förslag på nå knasigt namn?! :)

Så dessa två varelser bor numera inna hos mig o pappsen :)
Jääättefina :)


   




/// Friiitchii ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vad fina dom var :)

2009-01-15 @ 21:41:35
URL: http://linneatalen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0