:):):)


Hallå Hallå Hallå :)

Igår hade vi hemstudiedag i min kurs etik o livsfrågor, vi har fått en fördjupningsuppgift som vi skall göra, de blev dock inte mycket gjort på den, kom faktiskt inte igång alls om jag skall vara ärlig, naj igår blev de en riktigt slappardag för min del,  men har dock klurat fram några ideer på vad jag skall skriva om...

Inför kvällen hade jag inte så många planer, mer än att äta middag hemme hos min Älskling, tacos blev de, mmmm :)
men de blev en lyckad spontankväll, jag gillar sådana spontankvällar :) efter middagen, drog jag järnet hem till Moa som nymera bor i västergarn, jag saknar henne dock när hon bodde några 100 meter bort...
Jag fick se hennes nyrenoverade rum hemme hos hennes pappa, som hon hållit hemligt med tapetfärger osv, så nu fick jag äntligen se, o ojojoj så fiiint de blivit :):):) vi såg let´s dance, sen fick jag se sex and the city filmen för första gången igår, som till skillnad från moa som har sett den 1000 ggr kan jag tänka mig =P den var riktigt bra tyckte jag, de kom lite tårar faktikst, moa somna som en stock till filmen dock xD men men,  sedan begav vi oss till klinte, hon till sin andreas, och jag till min Anthon :)


de blev en myskväll med min ögonsten, moiiie :)



Kvällen ikväll är dock planerad, jag skall in till stan nu närsom och va barnvakt till mina sötaste kusinbarn :) kajsa o simon o david :):):) kanske att jag får sällskap utav moa ikväll, annars blir de bara jag o busungarna :) bilder får ni imorgon :)


Kramar // Friida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0