SYSTRA MI


Jag blev såå himla glad igår, när jag satt vid datorn, o var inne på msn som vanligt, o sedan poppade de upp en kontakt som logga in, och det var inte vem som helst, utan min kära syster, som jag inte pratat med sen 25 november, de var dagen då hon och hennes bästa kompis Linda åkte iväg på deras loongtrip, dom åkte 25 november o kommer hem 6 mars, dom har vart lite överallt, men framförallt i indien (goa), sedan var dom nu en trip till thailand, men åkte idag vidare till malaysia men skall tillbaka till thailand igen innan dom kommer hem, dom verkar verkligen ha jääätteroligt :)
Jag blev bara såå glad utav att höra ifrån henne, bara prata en kort stund, men de va ändå de, julen har jo trots allt varit lite tom o konstig utan henne..
Men igår så, satt hon o linda på ett internetcafe i thailand, så vi såg henne i webbcam, och sedan fick jag installera min gamla cam som legat i hyllan nått år snabbt som tusan, så hon kunde se oss också, de var jätteroligt, jag o mamma satt här hemme o gjorde massa fula miner, o lina satt halva jordkloktet ifrån o gjorde fula miner xD det var jätteskönt att få se henne igen, hon var lika vacker som alltid :)











// Fritchjuf Jervi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0