Glögg/Klapp Kväll :)


Tänkte spola tillbaka tiden lite o berätta lite saker jag missat o skriva här ( som vanligt ) heheh xD

De var nämligen så att precis där i dagarna innan jul, bestämde jag o mitt tjejgäng oss för att ha en glögg/klapp kväll :) och oj vilken kväll de vart :) Fanny fixade så vi fick vara i hemse färghus, ( eftersom hennes pappa äger de, och hon jobbar där ), de va skitroligt :) vi kom dit vid 8 snåret på kvällen, o jag vet inte , men de är nå spännande me o va i en affär när den är stängd =P hehe.. vi tog oss en kopp glögg ( inte fridas favorit dryck men de gick ) hehe... och sedan drog Fanny fram allt va dom hade i inslagninspappersväg :) Jag tror de fanns 15 olika inslagningspapper, o 25 olika snörren :) hehe de va asskoj verkligen. Jag själv hade jo redan slagit in mina klappar innan, men va fasen mina inslagningspapper som vi har hemme va inte hälften så fina som dom där, så jag fick början julen lite smått o öppna alla paketen jag skulle ge bort, o slå in dom en gång till :) heheh!! Vi drog fram en lång bänk och så stog vi där, Fanny, Freja, Moa, Lina o Jag som små tomtenissar kändes de som :) Jag tror vi va så gott som färdiga där emot 12 slaget :) De tog ganska lång tid men va fasen va vi hade roligt tillsammans, jag o mina sötnosar :) heheh! de skall vi införa som en tradition de här :)



      
   




/// Friitchii and her tomtenisses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0