SMÖRGÅSTÅÅRTA!!!

MUMSMUMSMUMS

Vi hade jo middag hos Gunnar idag, mamma boyfriend :) jättetrevligt faktiskt, och gudomlig goood smörgåstårta, eller tårtor, jag o mamma hade gjort två för säkerthetens skull, bättre o ha för mycket än för lite, och om jag gissar rätt är de inte bara jag som är tokig i smörgåstårta?! :)
De var jag, mamma, gunnar, gunnar son markus, o gunnars andra son Tobias o hans fru Ida o deras 9månaders dotter Eira :) Jag tyckte jag åt mycket smörgåstårta men ojojoj, gunnars söner, dom äter som två valar typ xD haha, dom är jo dock äldre o lite störrre byggda än va jag är men ändå :)
Ja idag var de inte till o göra nå olagligt bus, eftersom gunnar, tobias o ida är poilser allihopa :) hehe, så vi har bara ätit goott,  jag har lekt me Eira, lilla sötfjärten :) plus att Ida hade med sig sin polishund Astro, som jag fick ha i knät. mesta dels av tiden där, och jag kan säga att han var inte en knähund, utan en stor bamsehund, men guud så snäll o lydig, ojojoj, tycker de är så häftigt hur dom kan tränar upp hundarnas sinnen o psyke så, men också hur hundarna kan urskilja jobb o fritid, häftigt..

Naj nu sitter jag inne hos pappsen min :) vi har sett film o bara umgåts,myys :)
Nu väntar sängen för min del, skall upp kl 06.00 imorgon, uuursh, vill inte, vi har innebandy match här i stan kl halv nio, samling halv åtta, de känns som ett skämt på en söndagmorgon xD men jajjja, jag får gå upp o ge mitt bästa på plan :)







♥ Jag saknar min Prins ♥



NATTI NATTI

/// Friitchii ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0