NYÅRSAFTON


VILKEN KVÄLL :)

Jag Moa o Lina hade nyårsfest här i klinte hemme hos Moa i onsdags, och oj så mycket vi fixat inför den kvällen...
Kvällen började med middag hemme hos moa, vi var hela 13 personer, som satt med hattar o pippor vid ett långbord med massa tacos på :) mums
sedan började folk strömma på, de vart en hel-lyckad kväll, med ölspel, lapplek, twister, skratt, o kärlek :)
blev dock träffad av en raket på benet, vilket blev ett minus på kvällen, men smärtan svalde jag med en jäklans stark grogg :) heheh!!! Jag hade en toppen nyår med mina nära o kära :) och pricken över i:et var kyssen jag fick utav min Anthon på tolvslaget ♥
ååååååhh

- Fler bilder från nyår kommer snart :)




/// Friiitchjjuf ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0