Mina Bästaste!!


LIINA O MOIIE


Ikväll blev jag o moa bjuda till hemse, hem till finalina, för att äte lite god middag :) och självklart tackade vi inte naj, så efter mycket om o men, krångel o åter krångel, med min kärra, så fick vi låna andreas bil ( moas pojkvän ), så vi kunde ta oss till hemse, dit kom vi, och en brakmiddag hade lina o hennes lillebroder adam fixat :) JÄTTEMYSIGT!! ^^ inte nog med de, vi tog oss även ut till hemses pulkabacke, och åka som bara den xD sååå jäklans roligt hade vi :)
En underbar kväll har de varit, med min bästaste o finaste tjejer :)
Jag är så otroligt glad att jag har er två, ni finns alltid där för mig, och de finns ingen jag skrattar så mycket med som med er två :) ni betyder så otroligt mycket för mig, mina guldklimpar!!
JAG ÄLSKAR ER ♥


-TRION-
  
    
 




/// Trions Friitchjuf ♥

Kommentarer
Postat av: Sara.

tack så mycket sötis:)

2009-01-07 @ 15:54:40
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: lina

ojoj vilken bild på mig och moiie :)

2009-01-07 @ 18:41:01
URL: http://linamellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0