Helgen i stora drag


Jadå var helgen redan över, denna kändes kortare än vanligt :S
Jajjja, den känns alltid för kort på nå vis, men mycket mysigt och roligt har hunnits med ändå :)

Fredags - Va hemma hos min Älskling och åt middag, ( hemgjord pizza, MUMS ), såg let´s dance, myste myste myste, vi tog en trip ner till hallen också, för att träna lite ib skott, de visa sig att de var fler som gjorde de, så vi var ett helt gäng som var i hallen o flamsa runt :), sedan hem o mysa mysa mysa :)

Lördags - Jag och Anthon tog bilen till hemse, han skulle spela ib match, o jag följde me, jag älskar att se honom spela :), sedan hem igen för att packa en snabbis, sen tog jag o Lina bussen in till stan, pappa hämta oss, vi drog till tigris och åt en bit mat, för att sedan dra oss vidare ner till bion, vi såg filmen Benjamin Buttoms otroligt liv, en jääättebra fin, verkligen att rekommendera, den var dock lite för lång att sitta o se på i de stolarna...
En jättetrevligt kväll vart de, med min kära pappa o finalina "lilllina" :)

  

Söndags - Upp tidigt skjutsa lina till bussen, hem äta frulle, dra till klinte, för att se Anthons andra match för helgen, mot hemse igen, de blev 8-8 tror jag, de är alltid lika roligt att se klinte mot hemse, de blir mer spännande på nå vis :)
Sedan var de jag o mitt lag som skulle spela match mot hansa A, de gick väl si o så me de, men vi fick iallafall in hela 3 mål :) bra gjort brudar :) hem fort som tuusan, duscha på 10 min, stressigtstressigt, pappa vänta i bilen vi drog vidare till djupvik, till min faster som bjöd på lunch/middag, sedan tillbaka till klinte igen, bort till rondo dock, för att se gotlands revyn, jag har aldrig sett den förut, men de var faktiskt riktigt rolig, dom var verkligen duktiga :) efter 3 timmars teater, så var jag äntligen hemma, o kunde slappna av, min älskling kom hit, o de var precis vad jag behövde, min älskling i sängen med tända ljus, ååh så härligt, o vi såg trollkarlens hemligheter, sedan var de sova sova sova som gällde..

Och nu var man redan hemkommen från skolan för nån timme sen, skall laga min o min älskling favvo maträtt ikväll, kyckling o ris :) mmm!! sedan är de träning som väntar, efter de blir de en trip in till pappa i stan, för imorgon skall vi nämligen på studiebesök i domkyrkan med etik klassen, spännande!!


/// Friitchii ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0