Handikappade Människors Värde, och Statens Ekonomiska Prioritering.

plugg plugg o åter plugg.........
idag har de varit en supder-duper-pluggar-dag, jag har varit på min kära gamle praktikplats Ventilen (ett korttidshem för handikappade barn/ungdomar) idag, och intervjuat min gamla handledare o en till tjej som jobbar där, till mitt fördjupningsarbete vi har i etik kursen där jag skrivit om handikappade människors värde, och statens ekonomiska prioritering, jajjjemen de har jag skrivit om idag, så nu framåt 11 på kvällen är jag så gott som klar, skall finslipas lite bara :)

Men nu vill jag bara kyssa min älskling och somna i hans famn :) <3


Gonatt allihopa,o sov så gott !!! :)
/// Friitchii♥


Kommentarer
Postat av: vic

du är så vacker!

2009-01-30 @ 01:15:34
URL: http://vichs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0