Frid o Fröjd = förvirrade

Joo de är ordet man kan förklara mig o Freja med just nu....förvirrade.....
Freja är en genomgo tjej som går i min klass, och vi har gjort vårat projekt arbete tillsammans, vi hade 3 tema dagarna som handla om sex,våld o droger som jag berättat om tidigare, de skall vi nu få ner i ett skriftligt arbete...
men inte nog med de, vi har mycket jobb runt resan till moldavien också, de är nämligen så att jag o Freja vill o jobbar för att försöka få komma till moldavien i april och ha våran praktik där, vilket då innebär att bo tillsammans o leka med gatubarnen där.
Men de är så väldans mycket nu, med våra iv kurser, andra arbeten, modavien resan, projekt arbetet, så man vet inte riktigt var man skall börja..Jag är så otroligt seeeg, jag orkar knappt ta tag i något arbete, för att jag vet att de är så mycket som skall göras. De är för många bollar i luften helt enkelt, för att Frida skall kunna tänka klart...Men idag börja jag o Freja mjukstarta lite, med att komma igång med allt, vi har jo legat på lågvarv nu på senaste, men vi skall försöka jobba på, vi kan inte göra mer än vårt bästa!!!!

Men ett team de är iallafall precis vad vi är :) vi puschar på vi!!
Frid o Fröjd är våran logga :)




Nu skall jag hoppa in o ta en lååång varmdusch, sedan på med myskläder :)



Jag har saknat min Älskling idag, jag har massor med kyssar som väntar på Dig <3



///Friitchjjuf ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0