Blääää



Ursh o fy o bläää.....
Igår kväll när jag kom hem så var min älskling redan här :) Jag blev sååå himla glad när jag såg hans cykel stå utanför när jag kom hem ifrån min träning :) ååh!!!
Sedan skulle vi äte lite nattmacka, så tog jag slut på ena juicen så jag tog fram den nya, som ännu inte var öppnad...
den såg så jäkla konstig ut, för den var helt uppblåst nästan, helt överfull, men inge mer me de  tänkte vi, så hällde Anthon upp till sig o skulle dricka, då han spottar ut de i glaset igen, då var juicen som jäst, de hade blivit som kolsyra i, o den var jääättesur o äcklig, BLÄÄÄ!!!!

kanske inte går o se så bra, men de var stor skillnad på förpackningarna iallafall, den ena var helt rund xD heheh





/// Friiitchjjuf ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0