Fritchjuf o Moiie på äventyr!! :)


Joo, idag hade jag o Moa bestämt oss för att åka lite skridskor nere på viken i klinte, och oj vilket äventyr, kanske kan ses som en stimpen sak att åka skridskor men inte för mig o moiie :) hahaha xD
först o främst all förberedelse med lager av kläder, sedan tog vi min lilla rishög till bil ut till hamnen, försökte krångla på oss skridskorna i bilen, väldigt osmidigt men de gick, och jag gav ifrån mig förlossningsljud när jag skulle trycka i foten i skridskor, de vart lite trångt me raggsockar på, men de gick, efter lite skrik  :) heheh!!! sedan var på plan inte så planerad, för väl när vi fått på oss skridskorna, fick vi går runt halva viken för att kunna komma på isen, där vi parkerat bilen, var isen för tunn... men jajjja, vi vandra på o tillslut kom vi fram till isen, tror vi åkte typ 10 minuter, sen räckte de för oss, då hade vi åkt färdigt, vi var nöjda o glada :) så vi gick hela vägen tillbaka till bilen åkte hem till mig, o gjorde vaarm choklad och åt skinkmacka me senap på, MUMS :) ett underbart äventyr med min Ögonsten :)

   





//Fritchjuf ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0