Äntligen :)

Äntligen blev våran middag av :) Jag Anthon, Jesper o Frida bestämde i somras att vi ville ha en middag tillsammans, men jobb, skola o allt utöver har kommit emellan, men nu så äntligen bestämde vi oss för att ha vår doubledejt middag :)
Och oj så mysigt o trevligt vi hade :) Frida var drivern för kvällen, så vid lite över 6 blev jag hämtad av henne, sedan hämta vi min älskling, sedan hämta vi Jeppa i västergarn, sen drog vi oss inåt staden, där Jeppa o Frida hade beställt bord åt oss 4 på Joda, vilket var ett kanonställe, varken Jag eller Anthon hade varit där förut, vilket var en miss av oss, för de var underbart god mat, och desstuom billigt också :) så de var absolut att rekomendera, de lär inte bli sista gången vi äter där =P För mig o Frida vart de kycklingspett med klyftpotatis, sååå gott :) och för killarna blev de den största natchotallriken jag nånsin sett :) hehhe, såg också oerhört gott ut, de slöt med att jag o Frida satt och åt upp killarnas rester xD heheh!!!
Efter brakmiddagen på Joda begav vi oss till klinte igen, för en film hos min älskling, de vart Van the Man, samma stil som amarican pie typ, faktiskt riktigt rolig xD hehe!!!

De vart en supertrevlig kväll :) absolut inte den sista gången vi umgås alla 4!! :)



Sötnosarna Jesper o Frida :)




///Friiitchii ♥

Kommentarer
Postat av: Andra frida :)

Det måste vi verkligen göra om! :)

2009-01-07 @ 20:43:14
Postat av: marika

kycklingspetten är så sjukt goda :) bra val!!!

2009-01-07 @ 22:30:33
URL: http://marikanyberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

VAD FIN DIN BLOGG HAR BLIVIT!!!!!!!!!!!! :)

2009-01-08 @ 10:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0