- TEST -


Jag blev utmanad av SötisSara att göra detta.

4 av mina favoritprogram på tv just nu.

  • Vänner
  • One Tree Hill
  • Sex and the city
  • Greys anatomy ( det gick ju förut )
4 saker jag gjorde igår.
  • Sov läänge :) 
  • Försökte plugga
  • Tränade ib
  • Kärlekade med min Anthon :)

4 saker jag ser fram emot.
  •  Framtiden med min Älskling
  •  Balen & Studenten
  •  Buus o skraatt med mina vänner :)
  • Familjeträff
4 av mina favoritrestauranger.
  • Resturange al la Malma ( min o mammas mat) :)
  • Familjen Hassels mat :)
  • Faster Pias mat
  • Joda ( har bara ätit där en gång) hehe
4 saker på min önskelista.
  • Att mina nära o kära är lyckliga o mår bra :)
  • Härlig utlandsresa efter skolan
  • Lägenhet med min älskling
  • Ett bra jobb efter skolan
4 personer som jag utmanar.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0