- JULAFTON ¤ 2 -

 
                      MAMMA JUL                                                                     

                       PAPPA JUL

Min julafton var så otroligt bra o mysig :) eller mina julaftonar :) Jag firar julafton två dagar på julafton med mamma min, och på juldagen hos pappa :) I år kändes de extra bra på nå sätt, jag fick fira med alla mina nära o kära nästan ( jag sakna dock min syster lina som firade sin jul i indien, men jag vet att hon hade de bra :) , och jag blev mer än nöjd för alla min klappar jag fick :) Jag vakna julaftonsmorgon, sprang ner öppna ett paket jag redan valt dagen innan, de va från min sötaste Vicky :) ett litet litet silvrigt paket, jag undra va de kunde va :) o långt bort från va jag trodde, så var de en parfym jag fick utav min sötis vicky, blev jättejätteglad :) sedan va de frukost, mammas nybakta bröd skinka o senap :) MUMS!!, fixa mig lite, och åkte före ut till mommo, för att hjälpa henne me ALL mat som göras till lunchen då alla släktingar kom, vi åt och åt och åt, och en ny tradition hos mommo är att vi har börjat äta tårta på julafton :) heheh!! xD efter tårtan var magen mer än fullproppad, så vi slängde oss framför tv och såg lite kalleanka :)  jag tycker de är lika mysigt varje år, att burra ner sig i soffan o bara mysa till kalleanka :) efter en stunds vila framför tvn, begav jag mig till mig Älskling, och av min förvåning när jag kom in i vardagsrummet hemma hos honom, hade jag en hel hög med julklappar som var till mig, från hans familj :) jag blev jättejätteglad, dom är sååå himla goa :) så vi började på stört o gå turordning av klappar :) jättemysigt att fira julafton med min Prins <3 efter de, gick Anthon med mig hem, och öppna julklappar hos mig o min familj, lika mysigt var de :) sedan var de mer mat på listan, nu var de dock risgrynsgröt :) sedan sprang jag tillbaka till mig älskling, och vi bara myste myste o myste :)

Nästa morgon åkte jag och Anthon in till pappa min, var lång väntan på klappöppningen där inne, eftersom syster min o hennes karl var iväg på lunch på annat håll... men till slut var vi alla samlade o vi började öppna skojskojskoj :) ännu mer fina julklappar vart de :) så såg mina julaftonar ut :) (underbara)


   lilla paketet :)



   Älsklings Jul
       

Julafton 1
    
   

Julafton 2
   


/// Friitchii and her christmas ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0