SYSTRA MI


Om några timmar anländer min kära storastora syster Fie till gotland, och såå som jag saknat henne!
Vi träffas allt för sällan nu mera, så tråkigt :( , men lite svårare också när man har ett hav emellan.
Men nu så kommer hon o lilla tito ner, en hel vecka skall dom stanna, de skall bli så otroligt myysigt!! :)
Jag och min syster Sofie står varandra väldigt nära, hon är som en utav mina bästa vänner, vi kan prata om allt, och vi ställer alltid upp för varandra, men sen hon flytta till sthlm, träffas vi ju allt mindre, så de kommer bli helt underbart att ha dig hemme igen den här veckan :) ♥


/// Lilllan ♥

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Älskade lillassyter det var så mysigt att träfa dig. Saknade dig med en gång jag satte mig på båten tillbaka till sthlm. Jag önskar vi var närmare varandra, jag behöver dig. Du är mitt allt och jag älskar dig så mycket!!!



Du e bäst!!

Pussa

2009-02-18 @ 12:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0