Syster Fiie o Jag <3

SYSTERTESTET!
- gör testet om du vill visa att du bryr dig om din syster!




HON
Vad heter hon? Sofie
Vad var det senaste hon sa till dig? Ring mig sen
Vad brukar hon säga när hon kommer hem? Eftersom hon bor i stockholm nuförtiden så ses vi inte så ofta, men då hon kommer hem, pratar vi om allt möjligt.
Vem umgås hon mest med? Bobby (hennes pojkvän/sambo) o Tito ( hennes hund)
Har hon någonsin haft en pojkvän? Jo hon har en pojkvän nu, Bobby Green
Har hon en speciell lukt? Aa hon luktar syster Fiie :)
Vad är typiskt henne? Att kramas :)
Är hon din lillasyster? Nopp
Är hon din tvillingsyster? Nopp
Är hon din storasyster? Yees, min storastorasyster :)
Hur många år skiljer det mellan er? 7 år
Har ni samma föräldrar? Jajjemensan :)
Brukar ni göra saker tillsammans? Joo när vi träffas så :)
Kan ni prata om allt? Joo allting!!
Kan ni skratta åt allt? Njo, allt o allt, men vi skrattar åt de mesta när vi umgås :)
Bor ni i samma hushåll? Naaj, tyvärr inte :(
Umgås ni med samma människor? Ibland så, vi har en del gemensamma kompisar.
Är ni oftast sams? Oftast :)
Tycker du att ni har en bra relation? Joo absolut, starkare relation går nog inte att ha!!
Tror du att hon tycker det? Jo, de hoppas jag!!
Samma skola? Naaj, hehe
Samma musik? Nja, vi lyssnar nog inte på samma musik, men ibland så :)

DU
Vad var det sista du sa till henne? Mm, jag ringer dig sen!
Tjaffsade sist? Oj kommer inte ihåg, vi tjaffsar inte så mycket.
Uppskattar du henne? Joo, absolut!! Hon är guldvärd.
Litar du på henne? till 200 %
Ställer du upp för henne om hon behöver? Alltid!!
Om du såg henne gråta, skulle du gå dit? Joo, ingen tvekan.
Till sist, älskar du henne? Hur mycket som helst!! <3


/// Lillan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0