SMÄCK :)


Idag när jag kom hem från Sara, låg de ett paket som kommit från posten till mig :) ååh jag blev genast nyfiken, o jag såg direkt va de var för paket, de var nämligen min studentklänning som jag beställde för nån dag sen :) Jag har nämligen inte tänkt så mycket på vad man skall ha på själva studentdagen utan nu är man bara fokuserad på balklänningen, men så satt jag o Sara o kolla på en hemsida i förra veckan, då jag hitta en JÄTTEJÄTTEFIIIN klänning, den var enkel, färgglad, fiin helt enkelt, en Frida klänning, absolut, sen fanns de bara min storlek kvar också, så de var nästan ödet :) heheh....
Naj men jag fastna verkligen för den klänningen, o den var billig också, vilket var toppen, eftersom de kommer läggas lite pengar på balklänningen, man måste jo ändå hålla en budget, men så idag iallafall, jag var lite orolig för de blir jo lite som en chansning när man beställer över nätet, så jag var lite pirrigt att  testa den, ifall den skulle va lite förliten att  mommo skulle få behöva fixa till den lite, men icke, den satt som en SMÄCK :) jag vart så otroligt glad, ååååh!!!!  :):):)
Hur den ser ut de får förbli en hemlis tills den 9 Juni då jag tar studenten :) Jiiippiii
 


/// Friitchjjuf ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad kul gumman!! :)

2009-02-17 @ 16:17:50
URL: http://loouiisek.blogg.se/
Postat av: Sara.

sååå kul gumman att den passa!!:):) Tror den kommer vara super snygg på dig;) <3

2009-02-17 @ 17:17:05
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0