Pappa är hemme :)


Kom hem för ett tag sen, jag var o hämtade pappa vid båten, härligt att träffa honom igen :) han har jo vart på fastlandet i nästan 2 veckor nu, eftersom han jobbar där för tillfället, men nu är han hemme i fyra dagar :)

Annars har min dag varit lugn, jag var på banken och skaffade internetbank, väldigt nytt, men oj såå skönt o smidigt :)
Moiie var förbi en sväng vi försökte oss på att plugga lite på provet vi skall ha nästa vecka i skolan, joo det känns väl sådär, måste plugga lite mer på de känner jag =P heheh!! Annars åt jag o anthon o mamma suupergood mat ikväll, nämligen revbenspjäll :) MMMMM, så goott!! :)  Resten utav kvällen har jag tillbringat med Min älskade pojkvän <3 :)

Naaj nu skall jag hoppa i säng o sussa  :)
Ha de bra allesammans, och ta hand om varandra!!

Kraaam // Friitchjjuf ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0