Natti Natti


Jaa, nu börjar klockan närma sig sängdags för min del, är helt slut i kroppen, även fast min dag inte varit så ansträngande, vi hade våran lärares kille på besök idag, han skulle prata lite om sitt yrke som "filmare", alltså han som står bakom kameran o spelar in film, de var jäätteintressant, vi såg också en utav de filmer som han varit med o spelat in, Förortsungarna, jag har dock sett den förut, men jag tycker den är kanonbra, han va också me o spelade in båda Arn filmerna, som jag ännu inte sett, men som jag blev mer intresserad av att se efter idag då jag hört mer om filmerna, späännande, han verka va en helskön snubbe iallafall :) så jag min dag i stora drag har varit att sitta lyssna på honom o sett film :) efter skolan gick jag hem till min Älskling som äntligen är på bättringsvägen nu, vi såg ännu en film, the day the earth stood still, hette den, verka faktiskt riktigt bra, dock somna lilla jag i fotöljen :) hehe, och nu är jag hemkommen o nyduschad efter kvällens innebandy träning :)

" ta en dag i taget, spontant, gör det bästa utav dagen"

Nu skall jag hoppa i säng alla härliga människor :)
Sov så gott, o dröm gött :)



///Friitchjjuf ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0