MyyysFreedag :)


Halllåå Halllåå!!
Idag är det freeedag :):):) åå jag tycker om fredagar, de är så härliga, så lugna en myysdag/kväll helt enkelt :)  känns dock som om sportlovet bara svischat förbi :O men men, bara att ta nya tag!!!

Kom hem för en stund sen, jag o Sara har vart nere på stan en stund o kollat lite, jag hitta lite smått o gott, strumpbyxor, foundation o sånt :) Sara köpte en jäättefin jeansjacka o en suupdersöt blommig fodral klänning, hon kommer bli  så fin så i de :)
De finns så himlans mycket fint i affärerna nu, man får såna vår/sommar känslor, längtar tills solen börjar titta fram :)

Lite utav mina planer för helgen!! :)

Freedag - Plugga lite nu, sen hem till klinte o bara mysa o existera tillsammans med min Kärlek :)
Löördag - Party Party, imorgon blir det lagfest med tjejerna, vi skall ha så jäääklans skooj :)
Sööndag - Pluuuggapluugggapluuugga........


Va rädda om varandra :)
Kraaam // Friiitchiii ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0