Haallon o Muffiin



Jag åkte till Vicky igår, o sov där, vi börja se en asbra film, kommer inte ihåg va den hette, cardgang eller nå sånt, den va verkligen jäättebra, vi såg dock inte färdigt hela, hehe, vi vart för trötta..
Idag när vi vakna var de väldans trögt att komma ur sängen, de var burrigt väder ute, o varmt under täcket, så av den anledningen tog de cirka en halvtimma för oss att röra en fena :)
Sedan bar de av in mot stan, för en snabbkoll på stan, jag skulle bara köpa en mascara, men kom hem med, foundation-puder, leggingsjeans, o en tischa, älskar impuls köp :) då de bara klickar, o man köper, känns som man uppskattar de mer då :) vart iallafall jäättenöjd me mina köp, sedan vart de lite fler ärenden som skulle göras på stan, efter de drog vi vidare hemåt, vicky skulle ha nån mysgrej me klassen i skolan :)
Jag har haft en sån toppen dag idag tillsammans med min söta VickyVurr, vi har alltid så otroligt roligt tillsammans :)
Du är guldvärd Gumman <3

    


/// Muffiiin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0