Gårdagen....


Yees gårdagen, var lugn, vaknade hemme hos min Älskling, underbart som alltid :) vi tog de lugnt, han försökte sig på att lära mig nå skjut-tvspel, men de gick väl sådär xD mitt tålamod var inte riktigt med mig :) heheh!!! Senare på eftermiddagen drog jag hem , då Moiie kom hit, vi handla o gjorde goootttis middag :) MUMS!! sen sprang tiden iväg, då vi satt o smocka i oss maten :) så vi snegla med ett öga på melodifestivalen medans vi fixa oss litegrann, jag lockade Moas hår, och hon krusade mitt, jättefiint blev de :) Sara sötis kom hit en sväng också, o höll oss sällskap :) Sen senare åkte vi till hemse en sväng för att gratta Tobbe som fyllde 20 år igår :) Där fick man träffa FinaLina också :) trevligt trevligt!! :)


MOIIE O FRIITCHJJUF :)


Idag hade vi match mot hemse, vi förlora, punkt slut!!!

///Friitchjjuf ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0