FredagLördagSöndag


Lite utav min helg, i stora drag :)

fREDAG - Åt middag hemme hos min Älskling, jäättegod, tacopaj, mmmmm, såg lite lets dance där med familjen Hassel, sedan begav jag o moa oss in till staden för att umgås lite med min systeryster, de var trevligt, vi var några stycken som sjöng Singstar, de var kanonkuul, jag har bara prövat de en gång innan, vi sjöng i lag osv, de va jäätteskoj faktiskt, så otroligt härligt att ha syster hemme litegranna :) sedan drog jag o moa hem igen i dimman, vart dock senare än vi räknat :) min älskling var ännu vaken när jag kom hem till honom, åh blev så glad när jag såg honom :)

lÖRDAG - Fick sova ut litegranna, sen upp o hoppa, äta lite frulle, sen drog jag o Anthon ner till hallen för att se hans lag spela match, tyvärr kunde inte min älskling va me o spela, han har vart lite småkrasslig, plus att han har nå inflammation i sina ben :( hoppas att han blir frisk snart, älskar att se honom spela, o heja honom :) senare på kvällen vart de middag här hemme, jag o Anthon, o mamma o gunnar, de var trevligt o mysigt :) sen skulle jag o Moa o Lina ha våran triokväll i västergarn, för att "inviga" moas nya omrenoverade rum, och se one tree hill säsonger hela natten lång, meen tyväärr har FinaLIna blivit sjuker, saknade henne :( så de blev ingen triokväll, men förhoppningsvis kanske vi kan ta de nästa helg :) de var dock inte hela trion, men de vart jag o moa iallafall, inte så pjåkigt det heller,  vi såg lite på melodifestivalen o myste framför öppen brasa, trevligt trevligt :) sen drog jag hem till min älskade pojk igen, o vi låg o myste framför den storslagna filmen braveheart som gick på tv, såå underbart bra film..

sÖNDAG - Jag o Anthon sov ut idag, jag vakna till o kröp under hans täcke, ååh älskar göra de på morgonen, känna hans värme o hans underbara kropp :) vi gick ner åt lite frullisch, sen assisterade jag min älskling när han skulle bygga ihop en dator, jag beundras verkligen utav han o alla andra som förstår hur man gör, vart alla sladdar o skruvar skall sitta, jag förstår ingenting jag naj, men kul va de iallafall att kunna hjälpa till lite :) nu så laddas de inför matchen jag skall spela ikväll, vi spelar istan kl halv 6, puuuh, en söndag kväll, ojojoj, vi får se hur de kommer gå, nu skall jag äta lite för att bygga upp lite energi, sen dra ner tillsammans med anthon en stund o se hans lag spela match, innan vi måste bege oss till stan för att börja värma upp för vår egen match... jag är trött men ändå taggad :)

Hoppas eran helg varit kanon :) De har iallafall min varit, sköön, lugn, spontan, good mat, mycket kärlek o tid med min pojke :), umgåts med syster o moiie, taggad till matchen ikväll :)
Ta hand om er allihopa :)
Kraaam // Friitchjjuf ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0