Fönstret öppet......


Hallåå Hallå  :)

Jag skall berätta en grej :) det är 25 februari idag, de är snöigt o kallt ute, men dom senaste dagarna har jag sovit med fönstret öppet, knas va?!
Isöndags när jag o Anthon sov i lägenheten i stan, fick fönstret vara öppet för det var för varmt att somna, vaknade dock på morgonen av att de kändes som om man låg o sov på trottoaren pga alla bilar/lastbilar/fordon av alla slag som körde utanför fönstret xD åkte jo till Vicky i måndags kväll efter träning, vi gjorde inte speciellt mkt, vi såg lite tv, åt lite frukt, hade de allmänt bra bara :), vi pratade en hel massa också, om viktiga saker här i livet, de livet egentligen handlar om!! efter mycket prat o skratt, så somna vi, också med fönstret öppet, pga av den värmen som vicky dock alltid har i sitt rum, men denna kväll kändes som en enorm bastu, och igår då jag o Frejja hade en mys/filmkväll vilket var jättetrevligt, med massa fruktsallad, MUMS!! vi sov inne i pappas/min lägenhet i stan, och de måste va nå knäppt me värmen där, för de är så otroligt varmt, överallt, så ännu en natt med fönstret öppet, hahah!! sköönt dock att sova med fönstret öppet, men de känns ändå lite konstigt när de är snö ute och man frivilligt vill sova me öppet fönster :) men de är jo helgött att krypa ner under täcket när det är lite svalt i rummet, mmm!! :)  

Nu ropar mamma nere, måste kila ner o hjälpa henne med maten!! :)
Va rädda om er :)


Kraaam // Friitchii♥

Kommentarer
Postat av: Sara.

du är bra knäpp du;) <3<3<3<3

2009-02-25 @ 18:27:52
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0