Edward Scissorhands


Idag är det äntligen fredag, och det skall bli kanonskönt med sportlov :)  idag var också sista dagen med filmkunskap som jag haft i 2 veckor, vilket är lite tråkigt, för jag tycker att de varit jätteintressant och roligt att prata om film :) idag skulle vi även redovisa ett eget arbete vi gjort kring en film, och jag valde en utav mina favoritfilmer Edward Scissorhands, jag tycker att de är en jättevacker film, som har ett otroligt starkt budskap, två helt olika människor, som älskar varandra djup, en film jag varmt vill rekomendera :)
Efter skolan drog jag o Nippan ( Sara ) in till stan o kolla runt lite :) , fasen va mycket fiint det finns nu, ååh så mycket man vill köpa, längtar tills de blir sommarem :) men jag gjorde dock tre inpulsköp, ett par öronhängen, två hårband, och en jäätteskön randig stor tröja för 99 kr :) kanonköp!!! :)  vi tog också en trip till zooet på skarpell för att jag skulle handla lite mat till sune o doris ( mina undelater ), eftersom pappsen min nu för tillfället jobbar på fastlandet, och kommer göra de en tid framåt, så jag har lägenheten i stan själv nu på vardagarna!! Naaj nu väntar min Älskling i sängen, vi ser på " när lammen tystnar ", den går på tv, o vi har inte sett den förut nån av oss, ursh den verkar äcklig, nu skall jag burra ner mig hos min älskling, för där känner jag mig trygg :)

Ha en fortsatt trevlig fredagkväll :):):)

KRAAM /// FRIIIDA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0