23.03 torsdag kväll


Japp, klockan är nu 23.03 och jag tänkte slänga in ett inlägg innan jag hoppar till sängs :)
har inte hunnit skriva om vad som hänt de senaste dagarna..

i tisdags drog jag me bussen in till stan, för att träffa Tilda, o se hur hon bor, trevligt,  vart mycket snack, och cykelåkande,hehe, äntligen vart de av att vi träffades, så som vi planerat, sen emot kvällen kom sötis Sara in till mig, pappa jobba natt så vi var själva i lägenheten, vi hade suuperskoj, åt glass i stora lass, och såg skräckis, jag har verkligen kommit fram till att skräckfilmer är absolut inte min grej.. huuu!!! Jag vart så rädd att jag var tvungen att springa o sätta i kedjelåset i dörren, vilket jag sen glömde att ta ur, så när klockan var närmare sju på morgon ringer pappa o vill in, så klantigt utav mig.. men jajjja, jag somna om ganska snabbt igen :) de vart en mysig kväll iaf, me massa snack o glass, o lite spioneri på Sara pojkvän :) heheh...

efter jag somnat om, vakna vi inte förräns närmare 12 vilket var riktigt skööönt att verkligen få sova ut :)
Sara drog me Robin hem till lummelunda, och jag bestämt pluggdag med Frejja :) , vi fick dock lite gjort, men de vart mycket annat som gled emellan, jag vet inte men jag o Freja har en tendens av att snacka som tusan om allt möjligt :) hahah!!! trevligt var de iaf, hon stannade och åt kvällsmat med mig också, innan jag vart sådär suuperstressad för att jag skulle hinna me bussen hem igen, eftersom jag hade träning.. träningen gick bra, jag känner verkligen en jätteglöd för innebandyn, och speciellt nu när jag o mitt lag verkligen börjar trappa oss uppåt, känns toppen på träningar o matcher, vi spelar verkligen som ett lag, och man ser att vi utvecklas :) skoooj!!

Idag torsdag har vi sett några utav dom första filmerna som gjorts, lite långtråkigt, men spännande ändå, jag kanske inte ens har berättat att jag nu har filmkunskap i skolan, som iv kurs i två veckor, vi kollar olika filmer varje dag, faktiskt riktigt kul :) Jag drog hem till Moa i västergarn förut för att pyssla lite me alla hjärtans dag kort :) de va skooj, fast jag vart inte så nöjd med dom, jag vet inte jag var nog mest virrig när jag gjorde dom, dom vart hel flummiga, så jag gjorde om allihopa när jag kom hem xD hahah typsikt mig... åkte hem till min Älskling en sväng ikväll också, han ligger heldäckad hemme, han är sååå sjuuuuk,  huuuu tycker inte om att se honom sådär, vet inte va de är för skit han åkt på, de går jo en massa sjukdomar nu, huuu jag hoppas bara han blir frisk snart, så jag får pussa på honom igen :):):)

Naaj, nu blev de ett sådant där lååångt inlägg, men men, hoppas ni orkat läsa de :)
Nu skall jag slänga mig i sängen o sova sova sova o drömma drömma drömma om min Älskling :)


( en bild på mig o sara påväg hem ifrån bosnien/kroatien där vi var på klassresa, haha vi posar, lite väl utputtande läppar men men,)

Godnatt gott folk
///Friitchjjuf ♥

Kommentarer
Postat av: Sara.

haha den bilden har jag glömt:P

2009-02-13 @ 16:08:33
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0