Söndag...

Jaha då var det söndag, hela helgen redan förbi. Sitter här hemma och bakfylle myser lite efter fest hos jeppa igår, skoj som fan var det! Jeppa som bara skulle ha lite förfest och grillning hos honom innan dom skulle dra till krogen, "konstigt" nog så spårade det ur som fasen och snart var det fest i hela kåken :D haha
Ångrar lite att jag inte följde med till krogen men just nu går träningen före supandet.

Jeppas sköna kommentar: Fan, jag som hade tänkt ha huset låst men det spårade ju ur....

Idag har man bara tagit det lungt, store syrran var här ute i klinte en stund med sin familj och chillade lite. Måste typ sätta mig plugga lite på mina APU uppgifter, drygt som fan men sånt måste göras också.. Orkar inte önskar skolan kunde vara slut snart så man kan få lite freedom!

Visst fan måste ju också berätta att jag fick jobb på konsum igår ;) så jävla skönt att få tjäna lite kulor i sommar för då blir det projektor och bio duk i höst (förhoppningsvis) eller så kastar jag pengarna på nått annat onödigt.

Jaja nu ska jag göre någe annat sorry att jag är så jävla seg på att skriva men sån är jag :P

ha de gött
Peace//Stylaren



10 Dagar kvar till vi möts igen Älskling, saknar dig så mycke<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0