Resan har börjat!!


Vid den här tiden imorgon, har jag o Freja o Pappa precis kommit hem till systerLina o Andreas i stockholms city. Där Frejja o jag skall bo över en natt för att sedan åka vidare till Moldavien med flyg tidigt på onsdag morgon. Jag har sprungit runt hela kvällen o yrat efter kläder o grejs att packa med mig, men har fortfarande ingen koll på vad jag lagt i väskan. Alltså resfebern är på hög nivå här hos Frida Malmros!! xD Men jag tror att detta kommer bli en resa man aldrig kommer glömma, detta kommer ge erfarenheter för livet! Som sagt resan har så gott som börjat för mig o Frejjo!! :) Vi kommer tillbaka till ön den 6 maj.
Ta hand om er!! :)

Jag kommer också ha en av dom underbaraste människorna i mitt liv som håller koll här på bloggen medans jag är borta, yees, de är Min Älsklings kille Anthon som kommer titta införbi här lite då o då :) <3


Saknar Dig redan Anthon ♥


/// Friitchjjuf ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0