Hej!

Jaha då sitter man här igen och skriver lite blogg. Pratade med min underbara Frida idag hon hade det bra och moldavien var över deras förväntningar lät det som =) skönt att höra!

Idag har jag varit arbetsledare åt jonte och samtidigt lekmorbror åt melker. Jonte har kastat lera på en mur vi har här hemma, han är duktig han! Melker och jag stekte lite med hans bobby car i trådgården och efter det blev det också lite rally i Golf II:an med Melker i knäet!

Har precis smockat i mig 2 mackor och yoghurt, skall väl sova snart antar fast jag börjar klockan 3 imorn på min Praktik plats (kuff). Men nu ska jag gå och göra någe annat glo på tv eller nått. Ha det gött allihop!

peace//Stylaren

Saknar dig Frida Malmros oerhört mycket <3



Kommentarer
Postat av: Din vän <3

saknar min frida super mycket!!!!! <3 <3 <3 <3

2009-04-23 @ 21:21:24
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0