Gästbloggarn |,,|

Tjohej folks! Nu när min saknade flickvän är i Moldavien så har jag(Anthon) fått ansvaret att hålla denna vackra blogg någorlunga aktiv. Jag kommer fylla på med massa skit och förmodligen helt onödiga saker som ingen bryr sig om, men vafan gör mig en tjänst och kolla bloggen minst 3 gånger per dag så Frida inte tror jag dödat bloggen när hon kommer hem. Tack<3

Som jag precis sa så är Frida och Freja i Moldavien på praktik, vilket jag tycker är jävligt strongt av dem att göra. Jag menar den är ju inte vem som helst som kastar sig iväg till världens fattigaste land, iaf inte jag och dessutom när man är van vid Sveriges standard. Och inte nog med det, dom ska vara där i tre veckor! Lite smärtsamt för en ensam pojkvän här hemma men jag överlever nog.

Har väl inte så mycket att säga mer än att vädret är nice och våran klass var i skolan idag pga Projektarbetes redovisning typ, jävligt segt och skönt att ha det överstökat! Jaja det är väl bara kämpa som ett lejon nu sista perioden i skolan sen är det FREEDOM! Fyfan i denna lilla text finns inte mycket till "röd tråd" så jag slutar nog här och kanske försätter lite imorn, kanske hittar på nått skoj att skriva om! ha det gött folks!

PS. Frida Jag Saknar Dig Jätte Mycket Och Jag Hoppas Dessa 3 Veckor Kommer Gå Jätte Snabbt!

Peace // Stylaren-

Kommentarer
Postat av: vic

härligt anthon!:)

2009-04-16 @ 17:41:26
URL: http://vichs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0