BÄSTA VÄNNER


I måndags kom Lina, Vicky, o Moa hit, vi åkte ut till hamnen, tog oss den första mjukglassen för året, myste hemme framför film, pratade en massa, skrattade en massa, så härligt att umgås med er :) ♥



O igår blev de även en spontan Trion kväll :) Lina o Moa kom förbi precis när jag behövede de som mest, jag hade bakat o ordnat med min dundertårta i flera timmar, så blir fyllningen helt förstörd, jag var inte på så bra humör alls, men dom kom hit o muntra upp mig så jag blev glaad igen :) ♥ BÄSTA TRION ♥



Och idag har jag städat som en toker här hemme, o gjort ytteligare en ny fyllning till tårtan, så nu är de mesta färdigt o klart, så nu är jag redo för att fylla 19 :) Har knappt tänkt på att jag faktiskt fyller år imorgon, jag har glömt att skriva en önskelista xD hahahah



/// Friitchii ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0