Jag Studsar Utav Lycka

Heeej alla hippies :)

Idag är jag på sådant busigt glatt humör :)
Jag nästan studsar utav lycka :) 
De speciella som hänt, är att allt är så jäkla bra :) min mamma är glad, min pappa är rolig, mina systrar mår kanon, saknar dom dock som tuuuusan, mina vänner är GULD :) min kärlek får mig att känna något jag aldrig känt förut,  han får de liksom att pirra sådär konstigt i magen, han får mig att stråla upp av glädje varje gång jag ser honom :) ååh va jag tycker om honom :):):)
Naj allt bara flyter på, och känns underbart :)
Jag har lyckorus i kroppen just nu :) ååh så underbart de är :)

Idag vart de första skoldagen efter de sköna "lata" höstlovet, jag o Sara fick klart ett arbete vi startade idag på engelskan, skööönt :) vi har skrivit om famous swedish people, som ABBA, Stellan Skarsgård, o Peter Stormare. De gick skitbra, så vi har varit kreavtiva i skolan idag :) jepp jepp
träffa min vicky idag också, hon har jo vart i sthlm allt för länge, så de vart jätteroligt att träffa henne en snabbis i skolan =P
kom hem, och  de var inte vem som helst som var på besök, utan mina "gamla" grannar från eksta :) ååh blir så glad utav dom, dom för mig tillbaka dit, till den tiden då jag och min familj var 1 tillsammans,oj, de känns som om de var ett annat liv, kommer inte ens ihåg senast vi alla i familjen var tillsammans, saknar oss!!
grannarna var iallafall på besök, och de var riktigt roligt, tycker om dom, så länge sen jag träffat dom,  fast de var i början av sommaren, men förr sprang man alltid över flera gånger i veckan o bara va där :)
så nu har jag lovat att jag skall åka och hälsa på dom i jul :) jag brukade alltid vara med o klä deras julgran dagen innan julafton förut, men sen vi flytta förändrades de, som mycket mycket annat..
De har varit en kanonbra dag, och jag ser fram emot kvällen :) snart väntar träning, och ikväll skall jag dela säng med min underbara, så de kan inte bli bättre :)

Ha en fortsatt underbar kväll :)
de skall jag ha!! :)



Gör något som får dig att känna lyckorus igenom hela kroppen :)


///Fritchjuf♥

Kommentarer
Postat av: M.

Shit, man blir bara glad av att läsa ditt inlägg :D

2008-10-27 @ 18:52:55
URL: http://marikanyberg.blogg.se/
Postat av: Sara.

sötnos:)

2008-10-29 @ 11:55:18
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0