MonsterTruck-Flärre-Glass-Film

Åkte in till Pappsen igår med Sara :) hade jättemyysigt :)
Va så himla länge sen jag va me min Sara, så de var himlans roligt, har alltid så roligt ihop med henne :D
vi tog en tur ut till maxi me pappas "monster truck", hahha!! ( de är nån slags jeep, som låter som en lastbil, men som är så sakrans skön att köra) jag tycker om den bilen :) vi handla lite godsaker = blommor till mitt rum hos pappa, måste ha de lite grönt i varje rum, de livar upp de så mycket, ger rummet liv på nå sätt :) köpte flärre(fläskfilé) pommes o glass mm :) vi gjorde debut i pappas kök också, och de vart en dundermiddag :) mums va gott de var!! hehe lite roligt att pappa inte använt köket o han har ändå bott där över två veckor xD hehe!!
vi åkte till reno eller nuvarande " hemmakväll" kiosken och hyrde hela 5 filmer, så de vart en filmkväll, med tonvis me glass, vi har dock två filmer kvar som vi får åka in o se nån gång i veckan :) vi hade riktigt mysigt faktiskt, vi var som 3 häffaklumpar i pappas vardagsrum igår, hahah xD han har inte fått sin bamsestora soffa ännu, så han har en minimini tvåmans, så de var Sara o pappa i soffan, o jag på golvet, men de gick hur bra som helst :)
Jag o Sara hade massor me bus på våran "göra idag lista" igår egentligen , men de vart inte så mycket bus, utan mest våra latasidor som kom fram =P men men, vi får ta busdagen en annan dag Gumman :)



     
  




// Friitchii also called Noppen ♥

Kommentarer
Postat av: sara.

naaw vi hade de jätte kul gumman:) vi måste göra om de! och då ska vi hinna mer massa andra rolig saker med;) <3 /nippan

2008-10-24 @ 15:53:31
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0