Stockholms resa 2



jajjjemen!! två resor till huvudstaden på en kortare tid än 3 veckor :)
ja så kan de va när man har två föräldrar som kommunicerar lite för dåligt med varandra, så dom prickar in resor på precis samma månad, när vi knappt aldrig är iväg.. hehe komiskt kan man tycka!!

Tisdag - åkte till stockholm i tisdagsmorse tillsammans med pappa och min älskling denna gång :) jäääättemysigt!!
syftet med resan var "pappa" jag och mina två systrar ville ge honom en födelsedagspresent, lite väl försenad men men, han fyllde år i mars xD så vi åkte upp till stockholm och bjöd pappa på middag på NorraBrunn, och sen såg vi på stand up komiker, de va jätteroligt :) vi såg nån kille vet inte va han hette, sen såg vi Öz, och ojojoj va jag skratta, sakran va han var bra hahahaha xD sen till sist var de Babben Larsson den hederliga gotläningen, de blev en riktigt lyckad kväll :) de va så skönt att bara vara vi :)

Onsdag - vakna brevid min älskling, men dock utan täcke xD hehe var mycket om och men efter de där jäklans täcket, min syster hade inte så gott om täcken så jag och Anthon skulle dela, vilket vi verkligen inte är så bra på  :) så de hela slöt med att jag sov med min syrras morgonrock, ett påslakan, och min älskling låg med täcket :) men vi försökte dock, heheh Anthon la täcket på mig varje gång han vände sig om, men de försvann jo lika snabbt igen :) men de är tanken som räknas, eller hur älskling :) nog om de, vi åkte iallafall till cosmonova och såg film, ojojoj, fasen va de är häftigt att se film i den salongen, en sådan skall vi ha älskling, eller hur va de vi sa =P heheh
sedan middag hos syster Fiiie, inte vilken middag som helst utan de vart raggmunkar med fläsk :) mums!!!

Torsdag - shoppa shoppa shoppa :) skulle egentligen skicka iväg pappa på spa/massage men de var stängt så de gick inge vidare :( så vi fick shoppa hela dagen istället, vilket var synd =P inhandlade mycket fint, tröjor,mössa,byxor,skor mm :) middag senare på kvällen hemme hos syster Liiina :) hon o jag gjorde nå kycklingsgoojs i tortillabröd :) var jättemumsigt faktiskt!! :)

Fredag - båten hem kl 11, var väldigt slö, väskan var tyngre än när vi åkte och plånboken lättare xD 




 


    
           
 





/// Friitchii the lucky one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0