Stockholms resa 1

Åkte till stockholm med Mamma o Gunnar, för att umgås lite med mina två systrar som bor där!! Vi hann med lite shopping, en middag tillsammans på Pizza Hut, en kväll med kortspel, en flaska vin o en hel massa prat, en tur på IKEA. Vi hade en helmysig helg helt enkelt, Jag saknar verkligen Lina o Sofie!!! Borde åka till dom oftare... får bli ändring på de =P

   
                                                                                                                
                                                                                                                               
                                                                                                              





Så träffade jag min bästaste Lina på centralen, hon hade också varit på besök i stockholm!
Vi somna som två stenar på båtbussen :)




///Friiitchiii♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Tog du kort på oss när vi sov? hehe

2008-10-09 @ 21:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0