Jag tycker om att värmas utav Din värme <3

Min älskling cykla precis hem :( han skall jobba idag, så var tvungen att kliva upp tidigt, och jag som bara villa hålla kvar honom hemma idag och mysa gärnet, vädret utanför bara skriker mysmysmysväder :) med film, tända ljus, o massa kärlek :) men icke blev de så, utan jag fick se min Älskling cykla hem i reng o storm :( ååh vill så gärna ha dig kvar här i sängen. Men så fort jag kommit upp till sängen igen la jag mig under min älsklings täcke, som fortfarande var varmt, åå finns inget så underbart, som att bli värmd utav Din värme Hjärtat!! <3
Jo, eftersom inte klockan är speciellt mycket, nu när vi vridigt tillbaka klockan en timme, så får jag ta o fortsätta sova utan min Anthon dock :( men jag skall drömma om honom som alltid :)

Godmorgon & Godnatt igen





///Friitchii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0