Historisk match

Joo de kan man väl kalla de, igår spela jag min allra första innebandy match :):):)
och ojojoj va jag var nervös, likblek i ansiktet och spyan i halsen... ursh

de var min livs första seriösa innebandymatch får man väl säga, för jag spela jo trots allt innebandy i 4:an när vi var med i påskcupen xD hehe
tillbaka till igår, de va riktigt roligt, trots att jag var otroligt nervös innan, men de släppte, litegranna iallafall ^^
vi förlora dock med 7-0 men de behöver vi inte prata mer om.
Jag tyckte de va skooj som attans och jag ser fram emot att spela mer, tror de kommer bli ännu bättre när man får spela ihop sig litei laget :)

de var så himla roligt igår, när jag var så nervös så benen skaka, och vi skulle byta om, och jag hade faktiskt funderat på vilket nr jag skulle få, för jag spela me 7 under hela min fotbollskarriär =P men nu är de jo en ny sport vilket innebär nytt nr.. och de blev de också, inte långt ifrån 7 men de var nytt, jag fick nr 6.. hahah!! och jag kände bara de här börjar bra, - de är jo satans nr, sa jag. - jo då får du väl gå ut på planen och spela som satan också då, sa theres. :)






/// Fritchi med en klubba virrandes på plan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0