Flyttkartonger överallt...

Jaa, i helgen flyttade min käre far till en lägenhet i stora staden, och lilla jag fick ett helt eget rum i den nya bostaden :) känns underbart!!! skall ÄNTLIGEN få lite tid med min pappa som jag saknat nå så otroligt mycket. Men nu så, är de du och jag papps. Skall dock inte flytta från klinte naj, jag skall bo lite hos mammsi och lite hos pappsi, men känns bra att ha något eget me pappa nu!! :) men sen har jag jo mina vänner, min mammy, min kärlek, och skolan här i klinte, så från klinte tänker jag inte flytta :) men skall bo hos både mamma och pappa :) ser faktiskt fram emot de!! :) mina föräldrar är dom bästa, dom är mina guldklimpar ♥ 

tillbaka till flytten, ja de var upp i lördags efter trions fredags "come back " :) UNDERBAR KVÄLL!! :)
sen till klinte, för att sedan börja lasta grej för en vidare trip till visby, och där skulle allt lastas av, ojojoj de känns i benen och i ryggen nu dagarna efter xD dessa jäklans trappor som man springer i upp o ner!! lägenheten var urmysig, en gammal, nyrenoverad dock, charmig, annorlunda lägenhet :) den känns jättebra, tror jag och papps kommer ha de bra där ja :) nu är den dock fylld med flyttkartonger överallt xD hahah shiiit va grejs människan samlar till sig.. ojojoj!!
mycket fix och allt där till väntas i lägenheten, tycker verkligen de är jätteroligt med inredning och fix :)


Ha de gott allihopa!! :)



/////Friiitchiiis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0