3 timmars karusell

ursh ursh ursh

Joo de är precis vad man kan säga över nattens båtresa...
Lillafärjan var iställd, så de var proppat me människor överallt, båten skulle gått 20.05 från nynäshamn, men anlände inte till nynäs förräns 20.45 så var en otrolig väntan. Men tillslut kom vi ombord, och ojojoj vilket kaos allt kändes som, det blåste 28 m/s och vi hade alla betalt för en 3 timmars lång karusell..
båten gungade som bara den, den åkte upp på vågorna och ner igen, shiit jag trodde att vi skulle gå under!!
för att försöka dämpa min rädsla och illamående, så la jag mig på golvet tog min mp3 och höjde till högsta volym :) men dock hjälpte inte de, hörde dock hur båten dunsade emot vågorna. lite läskigt fakstiskt, sen blir man jo inte mer trygg när dom efter ett tag roper upp i högtalarna " finns de någon läkaren ombord bland passagerarna var vänlig kom till informationen".. va fan har dom borde väl ha nån läkare ombord bland personalen ifall de skulle hända något?!?!? jajja!! de var en gungande resa, men tillslut kom vi fram till lilla gotland :) de var bums i säng de, efter att ha kramat på min älskling förstås som låg i min efterlängtade säng och väntade :) klockan var väl närmare bestämt lite över 2 när jag somna, och ojojoj, ingen skola blev de för mig idag, satiken var jag var slut!!! men nu har jag återtagit alla min sovtimmar :) tror ja !? :)


berättar mer om sthlmsresan i helhet senare :)




//Friitchi på gungande hav ♥


Kommentarer
Postat av: sara.

Gumman jag tycker du är lite dålig på att skriva uppdatera;)

2008-10-08 @ 22:34:59
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0