1 oktober




vakna imorse utav att regnet bara öste ner utan för fönstret och lyckligare kunde jag inte vara som låg hemma hos min Älskling :) burrade in mig i hans armar och kände värmen mellan oss!! ååh så härligt det var, de var dagens höjdpunkt :)

klockan är nu 15.06 kom hem ifrån hemsemarknad för en stund sen, åkte dit en snabbis med Moa :) egentligen inte för att gå på marknaden som man kan tycka, men icke vi skulle bara åka till lina som jobbade idag på grillen och käka lite :) så idag åt jag min livsförsta tunnbrödrulle :) hehe, spännande!! de smakade inte som jag trodde, men de var gott :) ( lite för mycket mos i min bara ) xD

så nu sitter jag hemma i en lång tischa, långfilsingar och tofflor, och bara myser, när hösten bara blåser utomhus!!
har pillat en massor, med nya mobilen också :) lagt in låtar och en massa, hehe  :) känns jättebra med den nya :)


Nu skall jag gå ner och lägga mig i fotöljen och bara gosa framför tvn :) mmmm



///Friitchjuf in the tofflors ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0