Torsdagen den 20 november



Om bara 5 dagar åker Sara Gumman till thailand :) ååh ni kommer få de så härligt du o robin!! Men jag kommer dock sakna min Nippa litegrann :)
Vi skulle egentligen ha träffats ikväll o umgåts o busat lite, men Sara missa bussen, så de krångla till sig lite =/
Men förhoppningsvis kan vi träffas på söndag :) om inte kanske redan imorgon en stund innan praktiken :) HOPPAS!!

                           

      



Eftersom kvällen inte riktigt blev som planerad fick jag o pappsen ta en spontan härlig slappar kväll, vi lyxade till de lite med flärre (fläskfile), sen så tog vi faktiskt en prommis (promenad), de va jättehärligt o få komma ut lite, för jag har varit såå jäklans trött idag, jag gick upp 04.30 och jag kände bara att de finns väl ingenting som är värt att gå upp för så här tidigt, när jag har min älskling här brevid, jag ville bara stanna där i min älskling varma sköna säng, men icke, Frida fick ta o rycka upp sig, och de tog ett bra tag innan jag piggna till, men väl på praktiken, så var de värt de, har haft en jättebra dag, har legat i vattensängen på Ventilen o lyssnat på emil i lönneberga, 2 ggr + sett filmen 1 gång idag, killen som jag är med där, han gillar emil :) heheh!! har även vart och badat med honom idag, jäätteroligt!! :)

Just de, måste berätta, mina sötnosar, Moa o Lina som är i göteborg på praktik, ringde förut, och jag blev sååå himla glad :) saknar er <3

Klockan är bara 22:16 men jag är tröttis jag, skall ha praktik fredag o lördag också, så jag måste sova sova sova så jag orkar :) naj nu väntar sängen och ett samtal till mitt hjärta <3



/// Friitchiii♥

Kommentarer
Postat av: Sara.

Vi MÅSTE ses innan gumman! saknar ju dig:) <3

2008-11-22 @ 11:43:23
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Linnea.

Hihih tack Frida :)

Föresten så tror jag att jag såg dig för någon dag sen utanför Korpen :)

2008-11-22 @ 23:08:08
URL: http://linneatalen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0